مقالات

انواع موتورهای دیزلی صنعتی و کاربرد آن

دیزل

موتور دیزل چیست؟

موتور دیزل نوعی موتور احتراق داخلی است. به طور خاص، این یک موتور احتراق فشرده است.

سوخت یک موتور دیزلی ناگهان در معرض دمای بالا و فشار یک گاز فشرده حاوی اکسیژن (معمولا هوا جوی) قرار می گیرد، نه یک منبع جداگانه انرژی احتراق (مانند یک جرقه سوپاپ). این روند به عنوان چرخه دیزل پس از رودولف دیزل، که در سال ۱۸۹۲ آن را اختراع کرد، شناخته شده است. در حالیکه ژنراتورهای دیزلی سنتی ممکن است در تعریف ما از منابع انرژی جایگزین قرار نداشته باشند، هنوز هم علاوه بر ارزش افزوده به قدرت برق از راه دور، سیستم بالا

انواع موتورهای دیزلی

دو کلاس از موتورهای دیزل وجود دارد: دو سکته و چهار سکته. بیشتر موتورهای دیزلی عموما از چرخه چهار سکته استفاده می کنند، با موتورهای بزرگتر که در چرخه دو سویه عمل می کنند.

به طور معمول، بانک های سیلندر در چند ضلعی از دو استفاده می شود، هرچند که تعداد هر سیلندر می تواند تا زمانی که بار بر روی میل لنگ متعادل باشد، برای جلوگیری از لرزش بیش از حد استفاده شود.
ژنراتورها تولید قدرت تک یا سه فاز را تولید می کنند. اکثر صاحب خانه ها نیاز به تک فاز دارند در حالیکه برنامه های صنعتی یا تجاری معمولا نیاز به سه فاز دارند. ژنراتور موتور دیزلی به دلیل طول عمر و هزینه های عملیاتی آن توصیه می شود. موتورهای دیزلی مدرن آرام هستند و به طور کلی نیاز به تعمیر و نگهداری کمتر از واحد های گاز طبیعی (گاز طبیعی یا پروپان) دارند.

ژنراتور موتور دیزلی – برنامه های تجاری / صنعتی

دیزل ژنراتورها به منظور رفع نیازهای کسب و کارهای کوچک و متوسط ​​صرفه جویی در مصرف سنگین در صنایع طراحی شده است. یک ژنراتور یک محصول انقلابی است که قدرت آماده به کار را در دسترس میلیونها شرکت، خانه و کسب و کارهای کوچک به ارمغان می آورد. کاهش هزینه های قدرت پشتیبان و ایجاد آسان برای نصب ژنراتورها امروزه به هنجار تبدیل می شود.

 

کسب و کار وقتی که در خلال خاموشی خاموش می شوند، از دست می دهند. با توجه به تاثیر کاهش قابل توجه درآمد، اقتصاد سرمایه گذاری در قدرت آماده به کار قانونی است. برای نشان دادن نقطه: اگر یک کسب و کار خرده فروشی به طور متوسط ​​۱۰۰۰ دلار در ساعت در حساب نقدی ثبت شود، از دست دادن درآمد در طول قطع برق طولانی خواهد بود، به جز هزینه کارکنان بیکار در آن زمان. با این وجود، ژنراتورهای دیزلی خطر ابتلا به خاموشی را از بین می برند .

فیام

اضافه کردن مزایای باز بودن در حالی که رقبای بدون قدرت پشتیبان بسته می شوند و تجزیه و تحلیل هزینه / سود به نظر می رسد حتی بهتر است. سرمایه گذاری در ژنراتورها یک راه ساده برای حفاظت از درآمد، حفظ امنیت، جلوگیری از زیان ها و محافظت از خط پایین است.

اکثر ژنراتورهای مدرن برای تامین نیازهای اضطراری طراحی شده اند.

این واحدها به طور مداوم جریان الکتریکی را کنترل می کنند و به طور خودکار شروع به کار می کنند در صورتی که برق خاتمه می یابد و خاموش می شود. در صنایع، در طول فرایندهای بحرانی، ژنراتورها می توانند قدرت اضطراری را به تمام بارهای حیاتی و انتخابی که مورد نظر است، عرضه کنند.

این کیفیت منجر به استفاده گسترده از ژنراتورهای دیزلی در سراسر برنامه های تفریحی، مسکونی، تجاری، ارتباطات و صنعتی می شود. امروزه اکثر بیمارستان های پیشرفته، هتل های پنج ستاره، مراکز فرایند فرایند کسب و کار، کارخانه های تولیدی، سازمان های ارتباطات راه دور، ساختمان های تجاری، مراکز داده، تأسیسات اضطراری، صنایع بزرگ و شرکت های استخراج معدن نیازمند برق مستمر و دیزلی ژنراتور موتور

در جاده:

اکثریت وسیع از وسایل نقلیه جاده ای مدرن مانند کامیون ها و اتوبوس ها، کشتی ها، قطارهای طولانی، ژنراتورهای قابل حمل قابل حمل و بسیاری از وسایل نقلیه معدن و معدن موتورهای دیزلی دارند.

با این حال، در بعضی از کشورها، آنها در خودروهای مسافری تقریبا به همان اندازه محبوب نیستند؛ چرا که آنها سنگین تر، پر سر و صدا هستند، ویژگی های عملکردی دارند که باعث می شود سرعت آنها افزایش یابد. به طور کلی، آنها نیز گرانتر از وسایل نقلیه بنزین هستند. موتورهای دیزلی مدرن امری طولانی است و با سیستم های تزریق توربو مستقیم در حال حاضر در وسایل نقلیه، یکی از آنها دشوار است متوجه تفاوت بین موتورهای دیزل و بنزین.

در برخی کشورها، که نرخ های مالیاتی سوخت دیزل بسیار ارزان تر از بنزین است، وسایل نقلیه دیزلی بسیار محبوب هستند. طرح های جدید تر تفاوت های بین بنزین و وسایل نقلیه دیزلی در این مناطق را به طور قابل توجهی محدود کرده اند. آزمایشگاه دیزل BMW در اتریش، رهبر جهانی در توسعه موتور دیزل خودرو است.

پس از یک طلسم طولانی با تعداد نسبتا کمی از اتومبیل های دیزلی در مجموعه آن، مرسدس بنز در قرن ۲۱ به ماشین های دیزلی بازگشته است با تاکید بر عملکرد بالا.

در حوزه کشاورزی، تراکتورها، پمپ های آبیاری و ماشین آلات شستشو و تجهیزات دیگر عمدتا دیزلی است. ساخت و ساز یکی دیگر از بخش است که به شدت به قدرت دیزل متکی است. تمام بتشرنرها، اسکرپرها، غلطکها، ترنچرها و بیلها بر روی دیزل اجرا میشوند.

در هوا:

چندین هواپیما از اواخر دهه ۱۹۳۰ از موتورهای دیزلی استفاده کرده اند. موتورهای دیزلی جدیدتر نسبت به قدرت موتور نسبت به طرح های احتراق جرقه ای باستانی و راندمان سوخت بسیار بالاتری برخوردارند.

استفاده از آنها از احتراق الکترونیکی، تزریق سوخت و سیستم های مدیریت پیشرفته موتور نیز باعث می شود تا کارکرد آنها نسبت به موتورهای هواپیما احتراق جرقه ای تولید شود. هزینه سوخت دیزل در مقایسه با بنزین منجر به علاقه قابل توجهی به هواپیماهای کوچک هواپیمای کوچک دیزل شده است و اخیرا چندین تولیدکننده موتورهای دیزلی را برای این منظور آغاز کرده است.

در واترز:

موتورهای با سرعت بالا برای تراکتور، کامیون، قایق بادبانی، اتوبوس، اتومبیل، کمپرسور، ژنراتور و پمپ استفاده می شود. بزرگترین موتورهای دیزلی برای تامین نیروی دریایی و خلبان در دریاهای آزاد استفاده می شود. این موتورهای بزرگ دارای توان خروجی تا ۹۰،۰۰۰ کیلو وات، حدود ۶۰ تا ۱۰۰ دور در دقیقه و ۱۵ متر ارتفاع دارند.

زیر زمین:

بخش استخراج معادن و استخراج معادن در سراسر جهان به شدت به قدرت دیزل برای استفاده از منابع طبیعی مانند سنگ معدن، فلزات گرانبها، سنگ آهن، نفت، گاز و زغال سنگ متکی است. بیل و مته های دیزلی این محصولات را استخراج می کنند و آنها را به کامیون های عظیم معدن یا بر روی کمربندهای حمل می اندازند و همچنین با همان سوخت کار می کنند. به طور کلی، ۷۲ درصد از انرژی مورد استفاده در بخش معدن مربوط به دیزل است.

هر دو عملیات معدنکاری سطح و زیرزمینی به تجهیزات دیزلی برای استخراج مواد و بارگیری کامیونها متکی هستند. بزرگترین تجهیزات دیزلی خسته از لاستیک، استفاده شده در معادن، کامیون های غول پیکر عظیم با موتورهای بیش از ۲۵۰۰ اسب بخار است که توانایی حمل بیش از ۳۰۰ تن در هر بار را دارند. این کامیون های غول پیکر که در سرتاسر سرتاسر زمین در حال گردش هستند، یک چشم انداز است.

در بیمارستان ها

ژنراتورهای پشتیبان اضطراری باید برای هر یک از مراکز بزرگ مراقبت های بهداشتی پزشکی باشد. با توجه به ماهیت بحرانی کار این امکانات و موقعیت بیماران خود را در، شکست قدرت به سادگی یک گزینه نیست. سالهاست که هر دو بیمارستان نظامی و عمومی بر روی ژنراتورهای نیروی انسانی تأکید دارند تا هر زمان که قدرت از بین برود، یا از وقفه محلی یا فاجعه طبیعی طبیعی مانند طوفان یا سیل، برداشته شود.

Data-Center.jpg

پشت Datacenters

کامپیوترها در قلب صنعت امروز قرار دارند. هنگامی که سرورها و سیستمها پایین می آیند، ارتباطات می توانند از دست رفته، توقف کسب و کار، داده ها گم شده، کارگران نشسته بمانند و فقط در مورد همه چیز به حالت تعلیق درآید. به همین دلیل است که تقریبا تمام شرکت های مخابراتی و ارتباطات از هر نوع به دیزو ژنراتورها به عنوان گزینه اصلی قدرت پشتیبان تبدیل می شوند.

با اطمینان از خدمات خود را تحت تاثیر قرار بسیاری از مردم، آنها واقعا هیچ گزینه ای ندارند، اما یک گزینه قدرتمند پشتیبان گیری پشتیبان در محل برای هر دو کسب و کار خود و مشتریان آنها در خدمت.

خلاصه

دیزل در اغلب بخش های صنعتی به طور گسترده ای استفاده می شود، زیرا قدرت بیشتری را برای هر واحد سوخت فراهم می کند و نوسانات پایین آن باعث می شود که آن را به خطر بیفتد.

یک چشم انداز واقعا هیجان انگیز از دیزل بیش از بنزین امکان حذف کامل نفت است. بیشتر موتورهای دیزلی می توانند به جای دیزل روغن های گیاهی سوزانده شوند و همه آنها می توانند روغن های گیاهی فرآوری شده را بدون تلفات در زندگی یا بهره وری سوختند.

شرکت فیام عرضه کننده انواع ژنراتور