مقالات

فروش پمپ وکیوم کوچک

فروش پمپ وکیوم کوچک

فروش پمپ وکیوم کوچک

پمپ وکیوم کوچک، یک نمونه از پمپ‌های تحت خلأ هستند که از نظر عملکرد با آنچه تاکنون از پمپ وکیوم شناختیم شباهت دارند؛ تنها تفاوت نمونه‌های مختلف پمپ وکیوم کوچک با انواع پمپ وکیوم صنعتی با سایز بزرگتر، تفاوت در ولتاژ پمپ و ظرفیت پمپاژ است.

با یک جستجوی ساده در عبارت پمپ‌های وکیوم کوچک یا پمپ وکیوم پرتابل به راحتی می‌توان متوجه شد که طیف گسترده‌ای از این محصول در بازار با قیمت‌های مختلف وجود دارند. این پمپ‌ها برای پمپاژ سیالات مختلف البته در حجم بسیار کمتر مورد استفاده قرار می‌گیرند.

برخی از مدل‌های پمپ وکیوم کوچک به کمپ‌های دستی و رومیزی شباهت دارند. دقیقاً نمونه‌هایی از این پمپ‌ها را می‌توان در آزمایشگاه‌های تحقیقاتی و صنعتی مشاهده کرد.

اکثر پمپ‌های وکیوم با سایز کوچک از طریق برق جریان مستقیم تغذیه می‌شوند و فرکانس آن‌ها بر حسب هرتز بیان می‌شود. بازدهی و عملکرد پمپ‌های پرتابل در نوع خود در بالاترین مقدار قرار دارد.

آنچه قیمت پمپ وکیوم کوچک را تحت تاثیر قرار می‌دهد در حقیقت با مشخصات فنی پمپ و ظرفیت پمپاژ آن در ارتباط است. کاربردهای مختلفی را می‌توان برای پمپ وکیوم پرتابل بیان کرد. با توجه به مدل پمپ‌های کوچک و نیاز کاربران، یکی از مدل‌ها را می‌توان خریداری نمود.برای درک بهتر مفاهیم فوق قصد داریم چند مدل از انواع پمپ وکیوم کوچک را در ادامه این مطلب معرفی کنیم. در هر مورد دقت داشته باشید که موارد کاربردی و ویژگی‌های آن به صورت خلاصه مطرح می‌شود. تمام این عوامل در قیمت پمپ وکیوم کوچک تاثیرگذار هستند.

انواع پمپ وکیوم کوچک

 پمپ وکیوم پرتابل با موتور برق مستقیم و توان ۱۲ ولت

یکی از انواع پمپ‌های وکیوم پرتابل با ابعاد کوچک عبارتند از یک پمپ وکیوم با موتور ۱۲ ولت که از منبع جریان برق مستقیم تغذیه می‌کند. این پمپ‌های خلأ خشک را در آزمایشگاه‌های تحقیقاتی به کار می‌برند.

مهمترین موارد کاربرد این مدل پمپ، استفاده در نمونه‌گیری، فیلتراسیون، فرایند گاز زدایی و کاربردهای دیگر که به خلأ نیاز دارند می‌باشند. مهم‌ترین ویژگی پمپ پرتابل با برق مستقیم، مقاومت در برابر مواد شیمیایی و قابلیت استفاده از مواد اسیدی و قلیایی حلال‌ها و الکل می‌باشد.

فروش پمپ وکیوم کوچک

پمپ وکیوم پرتاب دو مرحله ای برای کاربردهای آزمایشگاهی

این پمپ وکیوم دارای وزن سبک تر بوده و به صورت رومیزی قابل استفاده است. از طریق تنظیمات پمپاژ براساس فرکانس و دور موتور می‌توان پمپاژ روغن را تحت خلأ با بالاترین بازدهی انجام داد.

فروش پمپ وکیوم کوچک

 پمپ وکیوم کوچک با جریان مستقیم

این مدل پمپ وکیوم پرتابل با وزن سبک و ساختار ویژه یکی از انواع پمپ‌های تحت خلأ است که از طریق نیروی هوای فشرده کار می‌کند.

فروش پمپ وکیوم

نکات مهم در خرید پمپ وکیوم کوچک

هنگام خرید انواع پمپ وکیوم کوچک به نوع کاربری خود دقت کنید. ابعاد و اندازه‌های این پمپ‌ها به طور کلی برای کاربرد به صورت رومیزی طراحی شده‌اند، بنابراین در آزمایشگاه‌ها یا مراکز صنعتی با فضای کوچک تر قابل استفاده هستند. انواع سیالات توسط این پمپ ها منتقل می‌شود. برخی از مدل‌های پمپ وکیوم پرتابل را می‌توان برای سیستم‌های خنک کننده نیز استفاده کرد. توان پمپ و برند تولید کننده دو عامل دیگر هستند که در قیمت پمپ وکیوم کوچک تاثیر دارند.