مقالات

گیر موتور چیست؟

گیرموتور

گیر موتور ها ، یا موتورهای دنده، موتورهای الکتریکی متصل به نوعی جعبه کاهش دنده محصور شده اند. آنها به عنوان یک واحد یکپارچه به فروش می رسد و آنها را قادر به کاهش سرعت در حالی که افزایش گشتاور صورت میگیرد.

موتورهای دنده در مجموعه ای گسترده از اشکال، اندازه ها و انواع چرخ دنده ها قرار می گیرند. انواع رایج ترین موتورهای دنده راست و موتورهای دنده ای هستند.

 تعریف گیر موتور

موتورهای دنده ای در طراحی، با استفاده از ترکیبی از پلاستیک و / یا فلز، پایه هستند. یکی از بزرگترین مزایای آن این است که نیاز به داشتن یک گیربکس جداگانه و موتور الکتریکی را از بین می برد.

موتور قدرت گیربکس، چرخش جعبه و ایج’اد انرژی است. به عنوان یک مجموعه بسته بندی، آنها با هم کار می کنند تا گشتاور (نیروی) را افزایش دهند در حالی که سرعت RPM ها (سرعت) کم است.

انواع موتورهای دنده

دو نوع رایج ترین موتورهای دنده ای موتورهای دنده راست موتور و موتورهای دنده ای هستند :

  • چرخ دنده های راست زاویه از چرخ دنده های کرم، کراوات یا هیپویدی استفاده می کنند.
  • موتورهای دنده inline معمولا از چرخ دنده های چرخشی یا مجموعه دنده های سیاره ای استفاده می کنند.

از این پنج مجموعه دنده یا چرخ دنده ها، شایعترین آنها کرم، اسپر و سیاره است.

موتورهای دنده را می توان با انواع موتورهای AC (متناوب) و DC (DC) جریان خریداری کرد. آنها همچنین در بسیاری از نسبت های کاهش به تعدادی از برنامه های کاربردی گسترده مانند اپراتور درب اتوماتیک ، مواد غذایی و تجهیزات نوشیدنی و رباتیک می آیند.

گیر موتور SEW

در شرکت فیام، متخصصین گیر موتور ما  برای کمک به شما در درک گزینه های مورد نظر خود در مورد گشتاور و سرعت مورد نیاز آماده پاسخگویی میباشند. مهندسین ما با موتورهای دنده ای آشنا هستند، که این امر می تواند ما را قادر به شناسایی راه حل هایی برای نیازهای برنامه شما میکند. انواع گیرموتور یا گیربکس sew در فیام موجود است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد موتورهای دنده، با یک عضو تیم فروش ما تماس بگیرید.