مقالات

قیمت پمپ کف کش اسپیکو

قیمت پمپ کف کش اسپیکو

قیمت پمپ کف کش اسپیکو

پمپ کف کش اسپیکو یکی از پمپ‌های کف کش موجود در بازار است که قابلیت‌های فراوانی را در بخش پمپاژ انواع سیالات مختلف با ویسکوزیته متفاوت ارائه داده است.  امکاناتی که از طریق انواع مختلف پمپ‌های کف کش اسپیکو برای مشتریان تامین شده به گونه‌ای است که توانسته است بخش بزرگی از نیازهای صنعتی فراهم برآورده کرده و به محبوبیت فوق‌العاده‌ای در بازار دست پیدا کند.

نکاتی در مورد پمپ کف کش اسپیکو

پمپ کف کش اسپیکو تولید داخل، تحت گواهی استاندارد ایزو ۹۰۰۱- ۲۰۰۰ از یک شرکت معتبر آلمانی است. کیفیت طراحی و ساخت انواع پمپ کف کش برند اسپیکو در بالاترین رتبه ثبت شده است.  خدمات پس از فروش این محصول هم اکنون در نمایندگی‌های معتبر سراسر کشور به مشتریان عزیز ارائه می‌شود.  برای دریافت قیمت پمپ کف کش اسپیکو می‌توانید هم اکنون با کارشناسان ما تماس بگیرید و راهنمایی‌های لازم را دریافت کنید.  در ادامه همین قسمت با مدل‌های مختلف این محصولات و کاربرد آن در موارد مختلف آشنا می‌شویم.

قیمت پمپ کف کش اسپیکو

 انواع پمپ کف کش اسپیکو

پمپ کف کش اسپیکو به طور عمومی براساس قطر خروجی آن دسته‌بندی می‌شود. منظور از این جمله، آن است که  هنگامیکه با خرید محصول پمپ کف کش اسپیکو ۳ اینچ برخورد می‌کنید، دقیقاً به معنای آن است که در حال خرید یک پمپ کف کش با قطر خروجی ۳ اینچ هستید.

بر همین اساس، انواع این محصولات را به صورت زیر دسته‌بندی می‌کنیم:

  • پمپ کف کش ۲ اینچ
  • پمپ کف کش ۳ اینچ
  • پمپ‌های لجن کش

 ویژگی‌های پمپ کف کش اسپیکو ۲ اینچ

ارتفاع عملکردی این نوع پمپ‎ها برای مکش سیالات، حداکثر ۳۸ متر می‌باشد. قطر خروجی این پمپ‌ها ۲ اینچ بوده و جنس پروانه آن از استیل و چدن ساخته شده است.  مقاومت تمام قسمت های این پمپ در برابر ذرات معلق، سایش، خوردگی و رسوب گرفتگی بسیار عالی است.  از این پمپ‌ها برای تخلیه چاه، نهرها، پساب‌ها، رواناب‌های ناشی از بارندگی، سیلاب‌ها و غیره استفاده می‌شود.   قابلیت عملکردی پمپ کف کش اسپیکو در شرایط دمایی ۴۰ سانتی گراد ثبت شده است. دبی این پمپ‌ها ۳۲ مترمکعب در ساعت می‌باشد.

قیمت پمپ کف کش اسپیکو

ویژگی‌های پمپ کف کش اسپیکو ۳ اینچ

نوع دیگری از محصولات اسپیکو، پمپ کف کش ۳ اینچ است. خروجی این پمپ، ۳ اینچ و حداکثر دبی آن ۵۳ متر مکعب در هر ساعت است.  حداکثر ارتفاع عملکرد آن برای پمپاژ، ۲۵ متر می‌باشد. این مدل پمپ اسپیکو به گونه‌ای طراحی شده است که برای سیالات با ویسکوزیته بالاتر نسبت به حالت قبلی کاربرد دارد.  رواناب‌های صنعتی و مزارع، رواناب‌های بخش کشاورزی و غیره از طریق این پمپ قابل تخلیه هستند.

مزایای خرید پمپ کف کش اسپیکو

انواع پمپ کف کش اسپیکو به صورت تک فاز و سه فاز با مدل‌های مختلف تولید می‌شوند. هر یک از مدل‌های این دو دسته اصلی برای یکی از شرایط عملکردی طراحی شده‌اند.  قسمت‌های داخلی پمپ از آلیاژ مقاوم به خوردگی ساخته شده است؛ بنابراین تا مدت زمان طولانی می‌توان با اطمینان از این پمپ‌ها استفاده کرد.

قیمت خرید پمپ کف کش اسپیکو از نظر قیمت، مقرون به صرفه بوده و با کیفیت بالا و راندمان قابل توجه، می‌توانند در تمام بخش‌های صنعتی و غیر صنعتی مورد استفاده قرار گیرند.