گیربکس آویز جرثقیلی

گیربکس آویز که به گیربکس چرثقیلی نیز معروف است از نظر ساختار و چیدمان چرخدنده ها همانند گیربکس هلیکال و کرانویل میباشند با این تفاوت که دارای تعداد دنده و محور بیشتری هستند و همین امر سبب میشود گشتاور و نسبت تبدیل بالاتری نسبت به سایر گیربکس ها ایجاد کند در مواردی که دستگاه شما تعداد دفعات استپ استارت بالایی همانند چرثقیل های سقفی دارد و یا به صورت دائم کار است. این گیربکس به گیربکس پارالل شافت نیز معروف است. شرکت فیام ارائه دهنده انواع گیربکس آویز جرثقیلی با برند های مختلف میباشد.

نمایش دادن همه 5 نتیجه

مزایای ویژه گیربکس آویز جرثقیلی

در گیربکس آویز جرثقیلی از چندین محور موازی برای انتقال گشتاور استفاده شده است و این روند سبب می شود که میزان انتقال گشتاور افزایش یافته و همینطور نسبت تبدیل در این محصول نیز به دلیل چند محور بوده بالاتر از گیربکس هلیکال است. این سری از گیربکس ها دارای کاربرد فراوانی در صنایع گوناگون هستند کلیه چرخدنده ها از جنس فولاد سخت کاری شده و ضد سایش هستند و جنس بدنه از چدن و برای دستگاه هایی که دارای شوک و ارتعاش بالا هستند طراحی شده از دیگر مزایا گیربکس جرثقیلی میتوان به طول عمر بالا و تعمیر و نگهداری بسیار آسان ان اشاره کرد.

از مهمترین مزایای گیربکس آویز جرثقیلی دوام بالای آن است. این محصول به صورتی طراحی شده است که کار با آن ساده بوده و دوام خوبی دارد این موضوع سبب می شود که هزینه نهایی کاهش یابد.

کاربرد گیربکس آویز جرثقیلی

در این بخش قصد داریم کاربرد گیربکس آویز جرثقیلی اس ای دبلیو را بررسی کنیم. گیربکس های آویز جرثقیلی دارای کاربری فراوانی در صنایع مختلف از قبیل جرثقیل های سقفی چند کاره و خطی ، صنایع فولاد ، صنایع سیمان ، صنایع الکترود ، میکسر ، آسیاب های بال میل، نوارنقاله، وینچ های سقفی، کانوایر، صنایع کاشی وسرامیک، و سیستمهایی که نیاز به کارکرد دو گیربکس در روبروی هم بصورت همزمان دارد.

یکی از مهمترین کاربردهای گیربکس آویز جرثقیلی تنوع نصب بسیار بالای آن است. گیربکس آویز جرثقیلی در میکسرها و نوار نقاله ها به طور دقیق استفاده می شود. گیربکس وینچ نام دیگری است که برای گیربکس آویز جرثقیلی در نظر گرفته شده است برای وینچ ها و همینطور نورد فولاد استفاده زیادی دارد. گیرموتور SEW برای جرثقیل های سقفی و همینطور سیستم های فاضلابی استفاده شده و مدل های جدید گیربکس صنعتی آویز جرثقیلی در سنگ شکن ها نیز کاربرد خوبی دارد.

بهترین برند های گیربکس آویز جرثقیلی

1) گیربکس آویز جرثقیلی SEW

به طور کلی گیربکس آویز جرثقیلی SEW دارای سری های متنوعی است، به عنوان مثال گیربکس آویز SEW سری R  و همینطور سری F از موارد بسیار پر کاربرد محسوب می شود.

گیربکس آویز جرثقیلی SEW سری F  که نام دیگر آن گیربکس شافت موازی است، عموماً برای مکان هایی که فضای محدود وجود داشته و شرایط کاری سخت است بسیار عالی خواهد بود.این سری از گیربکس آویز جرثقیلی SEW بدون شافت و همینطور با فلنج و یا بدون فلنج نیز طراحی شده است و از استانداردهای CSA، CE، ATEX  برای تولید آن استفاده شده است. این سری از گیربکس آویز جرثقیلی SEW توان تحمل تا 18000 نیوتون متر گشتاور را دارد.

قابلیت نصب این محصول بسیار عالی بوده و راندمان بالایی دارد. در شرایط سخت بهترین گزینه محسوب می شود و عمر خوبی دارد. استانداردهای معتبر سازی برای گیربکس آویز جرثقیلی SEW سری F به خوبی رعایت شده است.

توان موتور برای این محصول تا 200 کیلووات اعلام شده است و سایزبندی آن از 27 الی 157 برآورد شده است. جنس شافت به کار رفته در آن فولاد بوده و از جنس بدنه چدن برای دوام بهتر استفاده شده است.

2) گیربکس آویز جرثقیلی ایلماز

گیربکس آویز جرثقیلی ایلماز در سری های M، K، E، T و P ارائه می شود. سری D این محصول با شافت موازی بوده و از نظر فضا بسیار جمع و جور است. این محصول شرایط نصب متنوعی دارد و برای فعالیت های صنعتی گزینه ای بسیار عالی محسوب می شود.

ورودی و خروجی گیربکس آویز جرثقیلی ایلماز به صورت موازی بوده و حتی انتقال نیرو در این برند نیز به شکل موازی صورت می گیرد. دنده های استفاده شده در گیربکس آویز جرثقیلی ایلماز از جنس فولادی هستند و سختکاری دقیقی بر روی آنها صورت گرفته است. این محصول از طریق کوپل مستقیم و یا شافت ورودی به سادگی نصب می شود.

گیربکس آویز جرثقیلی ایلماز در مدل های پایه دار کوپل شده مستقیم، کوپل شده با فلنج و یا گیربکس تک با فلنج عرضه می شود. توان موتور آن 160 کیلووات بوده و سایز بندی سری D از 17 الی 97 وجود دارد. شافت خروجی برای این محصول در حدود 20 الی 120 میلیمتر اعلام شده است.

3) گیربکس آویز جرثقیلی موتوواریو

گیربکس آویز جرثقیلی موتور واریو برای یک شرکت ایتالیایی می باشد. سری S این محصول دارای حالت نصب متفاوتی است و برای فعالیت های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. گیربکس آویز جرثقیلی موتور واریو تا 45 کیلووات توان را تحمل می کند و این محصول در مدل های پایه فلنج شافت دار، پایه فلنج هالوشافت و همینطور شرینک دیسک عرضه شده است. کیفیت ساخت این محصول بسیار خوب بوده و مصرف بهینه ای دارد. از گیربکس آویز جرثقیلی موتور واریو برای سیستم های فاضلابی و صنایع دریایی استفاده می شود. سایزبندی گیربکس آویز جرثقیلی موتور واریو از 050 تا 150 اعلام شده است و عموماً جنس بدنه این محصول چدن خاکستری است.