گیربکس دورمتغیر

گیربکس دورمتغیر SEW برای صنایعی مورد استفاده قرار می گیرد که نیاز است که تجهیز با دورهای متفاوتی کار کند. در واقع این موضوع در دوک های نساجی نیز دیده می شود و سبب می شود که قطر دوک افزایش یابد و در این بین باید سرعت دوران تنظیم شود در غیر این صورت مشکلات عدیده ای ایجاد می شود. قیمت موتور گیربکس دور متغیر را از ما استعلام بگیرید.
در این گیربکس ها به طور کلی از مکانیزم های ذغالی و دیسکی استفاده می شود که سبب می شود حرکت پیچ دور دستگاه به طور دقیق اعمال شود. نام دیگری که بر روی گیربکس دورمتغیر قرار گرفته است گیربکس متغیر کاهنده و گیربکس متغیر افزاینده است. شرکت فیام ارائه دهنده انواع الکتروگیربکس با برند های مطرح جهانی میباشد

نمایش دادن همه 8 نتیجه

کاربردهای گیربکس دورمتغیر SEW

در نظر داشته باشید که گیربکس تسمه ای SEW دارای کاربردهای زیادی است و باید به آن توجه کرد. یکی از کاربردهای مهم گیربکس تسمه ای SEW در ماشین های نخ ریسی است و همینطور در سیم پیچی های اتوماتیک نیز بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول برای نوشابه سازی و همینطور بسته بندی های اتوماتیک نقش مهمی ایفا می کند. از طرفی گیربکس تسمه ای SEW برای دستگاه های سنگبری و همینطور نوارهای نقاله گزینه خوبی محسوب می شود و از سوی دیگر این محصول برای رولینگ فولاد هم کاربرد دارد. یکی دیگر از کاربردهای گیربکس تسمه ای SEW در رنگریزی پارچه است و نخ است.

گیربکس دیسکی SEW برای دستگاه های پرکن و همینطور برای گونی بافی بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. در نظر داشت باشید که این محصول به نوبه خود در زمینه های نساجی و پلیمری نقش مهمی را ایفا می کند. گیربکس دیسکی SEW دارای سایزبندی و سری های مختلفی است که هر یک کاربر خود را دارند.

مزایای گیربکس متغیر هیدرولیکی SEW

مهمترین مزایای گیربکس متغیر هیدرولیکی SEW استفاده بهینه آن در صنایع نساجی و نخ بافی است که به محض ورود گیربکس متغیر هیدرولیکی SEW به این صنعت شاهد رشد چشمگیری صنایع نساجی بوده ایم. گیربکس متغیر هیدرولیکی SEW دارای تنوع بالایی بوده و راندمان گیربکس متغیر هیدرولیکی SEW 99 درصد اعلام شده است. این محصول دارای کیفیت ساخت بالایی است به طوری که آزمایش های گسترده ای بر روی کیفیت گیربکس متغیر هیدرولیکی SEW صورت گرفته است تا مشخص شود که این محصول می تواند از پس فعالیت های سنگین برآید یا خیر.

یکی دیگر از مزایای گیربکس متغیر هیدرولیکی SEW قیمت مناسب آن است که در واقع می تواند خریدی مطمئن و ارزان قیمت محسوب می شود

انواع گیربکس دورمتغیر

  • گیربکس دورمتغیر SEW

گیربکس دیسکی SEW برای صنایعی که نیاز است دور خروجی تنظیم و تغییر نماید گزینه مناسبی است. گیربکس دیسکی SEW محصول یک شرکت آلمانی بسیار معتبر بوده و کار خود را از سال 1931 آغاز کرده است. این محصول برندی خوشنام و معتبر شناخته شده است و در صنایع پتروشیمی و نفت و فولاد مورد استفاده قرار می گیرد.

گیربکس دیسکی SEW دارای یک چرخ دنده مجزا بوده  که بر روی گیربکس به صورت مجزا قرار می گیرد و سبب می شود که دور کم و زیاد شود. گیربکس دیسکی SEW دارای محدود های تبدیل مشخصی است. گیربکس دیسکی SEW دارای بدنه چدنی است و می تواند توان 11 کیلوواتی را عرضه نماید. در نظر داشته باشید که گشتاور این محصول بسیار مناسب بوده و سبب می شود که کنترل سرعت دستی نیز صورت پذیرد که می تواند از راه دور باشد. بهره برداری از گیربکس دیسکی SEW آسان است و کارکرد آن بدون لغزش است. در نظر داشته باشید که گیربکس دیسکی SEW برای ماشین های نخ ریسی بهترین عملکرد را دارد و همینطور در زمینه های نوشابه سازی و گونی بافی و صنایع نساجی گزینه خوبی محسوب می شود. جنس شافت گیربکس دیسکی SEW فولادی می باشد.

گیربکس زغالی SEW دارای حداکثر گشتاور 144 نیوتون متر بوده و حداکثر توان موتور برای گیربکس ذغالی SEW 11کیلووات اعلام شده است. جنس بدنه گیربکس زغالی SEW چدن خاکستری است و جنس شافت گیربکس زغالی SEW نیز فولاد اعلام شده است.

  • گیربکس دورمتغیر موتورواریو

گیربکس دورمتغیر موتورواریو یک محصول ایتالیایی بوده و در لیست برندهای رقابتی قرار دارد. این محصول در مدل های مختلفی عرضه شده است و سری VAR آن پرفروش است. گیربکس دورمتغیر موتورواریو در دو مدل بدنه الومینیومی و همینطور بدنه چدنی عرضه شده است و گشتاور 12 نیوتون متر را شامل می شود. در نظر داشته باشید که این محسول دارای دورهای نزدیک به صفر نیز می باشد.

  • گیربکس دورمتغیر نورد

گیربکس دورمتغیر نورد محصول یک شرکت آلمانی است. گیربکس دورمتغیر نورد دارای تنوع مدل 12 سایز بوده و می تواند تا 110 کیلووات در سیستم های صنعتی را پوشش دهد. این محصولات دارای جنس بدنه آلومینیومی هستند و همینطور دارای وزن ایده آلی می باشند. از گیربکس دورمتغیر نورد در ماشین های نخ ریسی بسیار استفاده می شود و البته در صنایع سیم پیچی اتوماتیک نیز مورد استفاده قرار می گیرد. جدنه بدنه گیربکس دورمتغیر نورد آلومینیوم اعلام شده است.