پمپ کف کش سایر

از این پمپ بیشتر برای انتقال آب از چاه ها ، چاله ها، مخزن ها، استخرها، و باغبانی استفاده می شود. جنس بدنه و قطعات آن از فولاد ضد زنگ ساخته شده و بسیار  در برابر خوردگی مقاوم است. بدنه پمپ کف کش سایر از جنس استیل و پروانه از جنس نوریل است. همینطور شفت موتور نیز از فولاد ضد زنگ یا استنلس استیل ساخته شده است. این نوع پمپ کف کش سایر داری آب بند یا سیل مکانیکی از نوع دوبل است. بر روی اتوماتیک فلوتر قرار داده شده است. این ویژگی کمک می کند تا هنگامی که سطح آب پایین برود پمپ خاموش شده و در هنگام بالا آمدن سطح آب پمپ دوباره روشن شود.

حداکثر دمایی که پمپ کف کش سایر در آن فعال است 40 درجه سانتیگراد است. این نوع پمپ غرقابی بوده و از همین طریق نیز موتور در هنگام کار خنک می شود.  حداکثر ذرات جامد معلق در سیال نیز تا 2 میلیمتر است. موتور این نوع پمپ تک فاز تولید می شود و با برق 220 ولت کار می کند

نمایش دادن همه 2 نتیجه

هنگام خرید پمپ کف کش سایر به چه مواردی دقت کنیم؟

هنگامی که با توجه به نیاز خود اقدام به خرید این محصول می کنید توجه  به مشخصات فنی پمپ کف کش سایر از مهمترین اصول است. این مشخصات شامل قطر ورودی خروجی، توان پمپ ، ارتفاع عملکرد، نحوه سیم پیچ ها و کابل های برق، اندازه وزن پمپ، تک فاز و یا سه فاز بودن آن و همینطور مشخصات داخلی مانند: سیل مکانیکی، شفت و موتور، پروانه و سایر قسمت ها می باشد.

حتما بر روی بروشور پمپ کف کش سایر به حداکثر و حداقل موارد یاد شده دقت نمایید. حداکثر ارتفاع به این معنا است که پمپ کف کش سایر تا فقط این مقدار ارتفاع قادر به بالا بردن سیال مورد نظر است. با توجه به این که ممکن است این ارتفاع کمی کمتر از مقدار مشخص شده باشد. همیشه هنگام خرید به ارتفاع مشخص شده مورد نظر خود دقت کرده و پمپ کف کش سایر با ارتفاع بیشتر را خریداری نمایید.

 حداکثر دمای مایع نیز به شما نشان می دهد که فقط تا همین مقدار دما موتور قادر به انجام کار خواهد بود و در صورت بالاتر رفتن دما در کار پمپ کف کش سایر اختلال ایجاد می شود.

حتما به اندازه مواد جامد در سیال نیز دقت کنید. این اندازه به شما کمک می کند تا در انتخاب پمپ مورد نظر خود با آگاهی کامل تصمیم گیری نمایید.

جدول مقایسه انواع کف کش سایر

برند جنس میزان آبدهی میزان ارتفاع
کف کش MINO33 استیل – پلی پروپلین ۴ ۶
کف کش TEX چدن – دوبل سیلیکون کارباید ۲۱ تا ۳۰ ۶ تا ۱۱

مزایای خرید پمپ کف کش سایر

این پمپ از نظر کیفیت و عملکرد بسیار مرغوب است. با استفاده از این محصول در مصرف انرژی  صرفه جویی نموده و عملیات انتقال آب با بالاترین راندمان انجام خواهد شد.

 طراحی و شکل ظاهری محصول به آن زیبایی خاصی بخشیده است. تنوع در پمپ کف کش سایر زیاد است. برای همین در هنگام انتخاب نوع محصول دارای انتخاب های بیشتری هستید. قیمت این محصول نسبت به انواع مشابه آن بسیار مناسب تر بوده و مصرف کنندگان می توانند نسبت به بودجه خود اقدام به تهیه انواع پمپ کف کش سایر کنند.

 از مزایای پمپ کف کش سایر دارا بودن گارانتی و خدمات پس از فروش به مدت یک سال است. قیمت مناسب و وزن ایده آل این محصول را برای مصرف کنندگان آن یک مزیت بزرگ محسوب می شود. در بعضی از انواع پمپ کف کش سایر جنس بدنه از پلی پروپلین ساخته شده است که مقاومت آن را در برابر مواد شیمیایی و خورندگی سیال بالا می برد.

هنگام خرید این نوع محصولات که موارد مشابه زیادی در بازار دارند باید دقت بیشتری نمود. همیشه از فروشگاه های معتبر این کار را انجام دهید. اگر شما از سایت های فروشگاهی خرید می کنید. سعی کنید خرید خود را از سایت های معتبر انجام دهید. برای این کار می توانید از افراد باتجربه در این زمینه کمک بگیرید و یا با کارشناسان فیام تماس بگیرید.  به موارد ذکر شده در بروشور همراه با محصول دقت کنید. این کار به شما کمک می کند تا محصول دلخواه و مناسب خود را تهیه کنید.

برای خرید از سایت معتبر فروشگاهی ما می توانید همین حالا اقدام کنید. برای دیدن لیست قیمت پمپ کف کش saerr میتوانید به بخش استعلام قیمت مراجعه نمایید. کارشناسان ما در این سایت آماده پاسخگویی به شما در این زمینه خواهند بود.

کاربرد پمپ کف کش سایر در این موارد بهتر است

در سیستم فواره ها، تخلیه چاه هاف انتقال آب باران، پمپاژ آب صاف در مصارف خانگی، در سیستم آبیاری های کوچک.

ویژگی منبع تغذیه در پمپ کف کش سایر

یکی از مهمترین ویژگی هایی که در مشخصه های فنی پمپ کف کش سایر مطرح است منبع تغذیه پمپ است. این پمپ ها به صورت دستی، پنوماتیک با فشار هوا، برقی با منبع برق مستقیم، پمپ های خورشیدی، پمپ کف کش سایر با منبع برق متناوب پمپ کف کش هیدرولیکی، پمپ با سوخت دیزلی، پمپ های آبی و پمپ با جریان سیال به کار برده می شوند. این منبع تغذیه پمپ است که توان انجام کار را برای پمپ کف کش فراهم می کند.