پمپ کف کش پدرولا

پمپ کف کش پدرولا محصول یک شرکت ایتالیایی به نام PEDROLLO است که تولید انواع پمپ آب در این زمینه از پیشگامان این صنعت شمرده می شود. از تولیدات این شرکت می توان به پمپ های خانگی،  پمپ کف کش پدرولا،  شناور و ست کنترل اشاره کرد. این محصولات در میان انواع تولیدات مشابه خود از کیفیت و مرغوبیت بسیار بالایی برخوردار است.  استفاده از متریال های مرغوب و با کیفیت توانسته است این شرکت را در بازارهای جهانی نسبت به رقبا پیش بیاندازد و بازار پر رونقی را برای این کشور ایجاد نماید. در ادامه انواع کف کش پدرولا را مشاهده میکنید.

در حال نمایش 4 نتیجه

راهنمای خرید پمپ کف کش پدرولا

  • باید از ولتاژ برق در هنگام راه اندازی پمپ کف کش PEDROLLO اطمینان داشته باشید. استفاده از این پمپ با ولتاژ نامناسب به آن صدمه می زند.
  • از نوع تک مرحله ای برای چاه های با ارتفاع 12 متر استفاده کنید.
  • برای خنک نمودن موتور از سیالات معتبر در این زمینه استفاده کنید.
  • هنگام خرید به نمودار هد و دبی دقت زیادی داشته باشید و این دقت به شما در انتخاب محصول مناسب کمک می کند.
  • حتما قبل از مورد مصرف قرار دادن پمپ کف کش پدرولا محل مورد نظر را از آب پر کنید.
  • جدول مقایسه انواع کف کش پدرولا

    برند جنس میزان آبدهی میزان ارتفاع
    کف کش D استیل – چدن ۱۵ تا ۱۸ ۱۲ تا ۲۶
    کف کش RX استیل – استیل ۹ تا ۱۸ ۶ تا ۱۹
    کف کش TOP MULTI پلی پروپیلن – استیل ۴ تا ۷ ۳۲ تا ۴۰
    کف کش TOP استیل – تکنوپلیمر ۹ تا ۲۱ ۶ تا ۱۵
 

چه مواردی را باید هنگام خرید پمپ کف کش مد نظر قرار دهید ؟

هنگام خرید هر محصول نیز لازم است تا مواردی را حتما در نظر بگیریم. این موارد عبارتند از:
  1. ارتفاع: مهم ترین نکته هنگام خرید یک پمپ کف کش ارتفاع است. در بروشور ها این ارتفاع به نام هد معرفی شده است. بهتر است همیشه هنگام تهیه پمپ کف کش  برای ارتفاع 35 متر کف کشی را انتخاب کنید که ارتفاع 45 متر بر روی آن حک شده است تا از عملکرد درست پمپ مطمئن باشید.
  2. قطر خروجی: این هم یکی از نکات مهم است. باید به زمان تخلیه و مقدار آب همیشه توجه نمود و بر حسب آن قطر خروجی را انتخاب نمود. سعی کنید از تبدیل خروجی به سایزهای دیگر خودداری کنید. این کار باعث فشار بر روی موتور می شود.
  3. برق: سعی کنید از پمپ کف کش پدرولا که در ایران بیشترین مصرف را دارند خریداری کنید. کف کش های 12 ولت، 24 ولت، 110 تا 120 ولت بیشترین مصرف را در ایران دارند.

موارد کاربرد پمپ کف کش پدرولا

از این نوع پمپ های کف کش برای تخلیه آب های تمیز استفاده می شود.به علت استفاده این نوع پمپ کف کش در درون آب باید جنس بدنه حتما ضد آب باشد. این نوع پمپ کف کش پدرولا به دو نوع مستغرق، شافت و غلاف تقسیم بندی می شوند. پمپ ها مستغرق همین انواع کف کش های جدید هستند. پمپ های شافت یا غلاف: این نوع بیشتر در گذشته مورد استفاده قرار می گرفتند. موتور در بیرون چاه کار می کرد و آب را به بیرون می کشید. اگر چه تعمیرات این گونه از موتورها کار راحتی بود اما به دلیل مشخص بودن از امنیت پایینی برخوردار بود. پمپ کف کش پدرولا برای مصارف خانگی بهترین گزینه هستند. همینطور برای آبیاری های کوچک و زهکشی نیز مورد استفاده قرار می گیرند. اگر برای فضای عمیق تری بخواهند از این نوع پمپ کف کش استفاده شود از پمپ کف کش چند مرحله استفاده می شود. از این نوع پمپ کف کش می توان برای خالی کردن استخرها بهره برداری نمود.