پمپ کف کش لوارا

الکترو پمپ کف کش لوارا ساخت کمپانی معتبر لوارای ایتالیا است. این نوع پمپ کف کش یکی از چندین برند مطرح در این زمینه است. ویژگی های بارز در تولید این محصول آن را در بین مصرف کنندگان محبوب نموده و در میان کشورهای جهان جایگاه ویژه ای  را به خود اختصاص داده است.محصولات شرکت لوارا به چندین نوع متفاوت تقسیم می شوند. در این قسمت به بررسی چند نمونه از این محصولات اشاره خواهیم نمود.

در حال نمایش 3 نتیجه

راهنمای خرید پمپ کف کش لوارا

برای این که یک خرید مناسب و با کیفیت انجام دهید باید به یک سری از موارد توجه بیشتری نمایید. همیشه به بروشور همراه با محصول دقت نموده و میزان حداکثر و حداقل موارد ذکر شده را کنترل کنید. این موارد به شما کمک می کند تا بدانید که تا چه مقدار از پمپ کف کش لوارا می توان در امور استفاده نمود. مثلا حداکثر دمای سیال به این معنی که با بالاتر رفتن دمای مایع پمپ شده در کار پمپ کف کش اختلال ایجاد شده و از کار می افتد. یا حداکثر هد به معنی این است که نمی توان از میزان ارتفاع سیال را از مقدار مشخص شده بیشتر کرد. البته این نکته را هم فراموش نکنید که میزان ذکر شده بر روی پمپ کف کش لوارا کمی بیش از مقدار کارایی پمپ است برای همین در صورت نیاز به هد معینی سعی کنید از پمپ کف کش با ارتفاع بیشتری خریداری نمایید.

 برای اطلاع از لیست قیمت پمپ کف کش لوارا و مشاوره رایگان با کارشناسان ما می توانید با سایت ما تماس بگیرید ویا با مراجعه به سایت ما لیست قیمت ها را در این سایت مشاهده نمایید.

جدول مقایسه انواع کف کش لوارا

برند جنس میزان آبدهی میزان ارتفاع
کف کش DIWA استیل ۱۵ تا ۲۵ ۱۰ تا ۲۰
کف کش DOC نوریل – استیل ۸ تا ۱۳ ۷ تا ۱۱
کف کش DN چدن – استیل ۱۲ تا ۱۶ ۱۱ تا ۲۲

مشخصات بی نظیر در پمپ کف کش لوارا

شرکت لوارا با پیشرو بودن در این صنعت  برای تولیدات خود از متریال های بسیار مرغوب سود برده و کیفیت محصولات خود را به بهترین رسانده است. در سری الکترو پمپ کف کش لوارا پروانه از نوع گردابی است  و جنس آن نیز در برابر سایش بسیار مقاوم است. از ویژگی های بارز این سری از پمپ کف کش لوارا می توان به جابجایی ساده و وزن کم آن اشاره نمود.  سیستم محافظ پروانه نیز در این سری مانع از برخورد ذرات جامد معلق در سیال شده و باعث عملکرد بهتر پمپ می شود. قطعات موتور نیز از بهترین متریال تهیه شده که این کار به عمر بیشتر و مقاومت بهتر پمپ کف کش کمک شایانی می کند.

انواع کفکش لوارا

شرکت لوارا 3 نوع پمپ کف کش به بازار روانه نموده است. برای مشاهده مشخصات فنی دقیق و ابعاد روی نام سری کلیک کنید.

 از این نوع پمپ کف کش لوارا برای خالی نمودن آب باران و یا فاضلاب های خانگی استفاده می شود. همچنین توانایی خالی نمودن چاه ها و مخازن در امور صنعتی را نیز دارا می باشد.  در هنگام سیل می توان از این نوع پمپ برای تخلیه آب از مناطق سیل زده استفاده نمود.

پمپ کف کش LOWARA سری دی او سی

از این نوع هم برای تخلیه آب های تمیز و هم آب های کثیف استفاده می شود. بسیار در برابر خوردگی مقاوم است و جنس بدنه، پوشش، پیچ و مهره ها، شفت و محفظه موتور از فولاد ضد زنگ ساخته شده است.  وزن کم و ابعاد کوچک از بارزترین ویژگی های آن است. جنس پروانه در این نوع از ورترکس ساخته شده و دارای سوئیچ شناور و یا بدون آن است. این مدل نیز سیستم خود خنک کنندگی را دارا می باشد.