پمپ کف کش لئو

پمپ کف کش لئو که معمولا ” کف کش لیو ” تایپ می شود در انواع مختلفی تولید و به بازار عرضه می شود. هر کدام از سری این محصولات دارای ویژگی های مخصوصی است که با نوع کاربری خود هماهنگ گشته است.  اما نکته ی مهمی که این محصولات را ویژه کرده است. کیفیت متریال مصرف شده در این پمپ کف کش لئو است. استفاده از مواد مرغوب در تولید قطعات این پمپ به آن دوام و عمری طولانی داده است. در این قسمت درباره چند نمونه از این الکتروپمپ ها توضیحات کوتاهی می دهیم.

در حال نمایش 2 نتیجه

راهنمای خرید پمپ کف کش لئو

هنگامی که در فکر خرید یک پمپ هستید باید به مشخصات فنی پمپ دقت کنید. این مشخصات به شما کمک می کند تا پمپ مورد نظر خود را با میزان بودجه مناسب خود خریداری نمایید. به نکاتی مانند دمای سیال، حداکثر جریان تخلیه، حداکثر فشار تخلیه، نیروی موتور، جنس مواد سازنده، ابعاد و اندازه پمپ کف کش لئو، و روش های نگهداری آن  بیشتر توجه کنید.

نکاتی مانند حداکثر و حداقل که بر روی بروشور پمپ ذکر شده است توانای پمپ کف کش لئو را در بازده میان این دو پارامتر عنوان می کند. حتما قبل از خرید به مقدار آب و میزان خروجی پمپ توجه لازم را بفرمایید.  داشتن گارانتی و خدمات پس از فروش پمپ کف کش لئو را فراموش نکنید.

یکی دیگر از نکاتی که باید حتما به آن توجه کنید جنس بدنه و قطعات داخلی پمپ است. از مهمترین موادی که می تواند یک پمپ کف کش از آن تهیه شود می تواند فلزاتی مانند آلومینیوم، چدن، برنز، فولاد و برنج باشد. برخی از اتصالات  و آب بندها از قطعات پلاستیکی مقاوم و یا الیاف نساجی با دوام  باید تولید شده باشد. این قطعات باید در برابر خوردگی مقاومت بالایی داشته باشند و در فشار و دمای بالا خواص خود را حفظ نمایند.

جدول مقایسه انواع کف کش لئو

برند جنس میزان آبدهی میزان ارتفاع
کف کش XKS تکنوپلیمر – پلاستیک مهندسی ۴ تا ۱۸ ۴ تا ۱۰
کف کش QDX چدن – استیل ۷ تا ۴۰ ۶ تا ۳۲

تعمیر پمپ کف کش لئو

این نوع پمپ ها اگر به صورت مرتب سرویس شوند و شرایط کاری سنگینی نداشته باشند استهلاک کمی دارند. اما اگر بعد از مدتی نیاز به تعمیرات پیدا کنند با کمک گرفتن از تعمیرکاران مجرب و همینطور تامین قطعات اصلی می توان از این نوع پمپ کف کش تا سال ها استفاده نمود.

در انتها ذکر این نکته ضروری است که حتما جهت خرید به فروشگاههای معتبر مراجعه کنید. برای خرید از سایت های فروشگاهی نیز از سایت معتبر در این زمینه محصول مورد نظر خود را تهیه فرمایید. برای مشاهده لیست قیمت پمپ کف کش لئو به سایت فروشگاهی ما مراجعه و نسبت به خرید  اقدام فرمایید. کارشناسان ما در این سایت آماده پاسخگویی به شما مصرف کنندگان عزیز می باشد.

مشخصات فنی پمپ کف کش لئو

  1. ارتفاع آب خروجی حداکثر تا 57 متر است.
  2. دهانه خروجی هم متنوع و در اندازه های 2-3-4-6 عرضه می شود.
  3. تا 25 متر در آب می تواند غوطه ور شود. با قدرت آبدهی 156 متر مکعب بر ساعت یکی از پر قدرت ترین نوع پمپ کف کش است. حداکثر دمای سیال آن 40 درجه سانتی گراد است. این نوع دارای فلوتر برای خنک کردن موتور است.
  4. کف کش leo دارای فلوتر برای خنک کردن موتور در حین کار است. جنس بدنه از چدن و استیل تولید شده است. در این مدل با فرآیند خاصی بدنه و واسطه پمپ به صورت ضد زنگ در آمده اند. پروانه چدنی در این سری کمک می کند تا دمای 40 درجه سانتیگراد  و پی هاش محیط را بتواند به سادگی  تحمل کند و در آن خوردگی ایجاد نشود. محافظ داخلی در این سری نیز از اعمال فشار زیاد بر روی سیم جلوگیری کرده و در صورت بروز این اتفاق برق را قطع می کند. این سری از پمپ کف کش لئو نیز مانند مدل های دیگر دارای گارانتی و خدمات پس از فروش گسترده است

کاربرد پمپ کف کش لئو

این پمپ ها دارای کاربردهای زیاد و متفاوتی است که به علت همین گستردگی در کاربرد طرفداران زیادی نیز دارند. از موارد کاربرد پمپ کف کش لئو می توان به مورد اشاره کرد.

  • برای آبیاری
  • جهت تخلیه چاه آسانسور
  • جهت سپتینگ تانک
  • برای استفاده در آب نما ها
  • جهت تخلیه آب استخرهای پرورش ماهی
  • برای تخلیه آّبگیرها
  • برای انتقال مواد شیمیایی
  • برای حفر نمودن چاه
  • برای مصارف خانگی