پمپ کف کش

در طراحی پمپ کف کش از مکانیزمی استفاده شده است تا عمل لجن کشی به طور دقیق پیش برود، جنس به کار برده شده در بدنه و قطعات داخلی این محصول بسیار مهم است. اینطور که مشخص است ساختار به کار رفته در این محصول به طور کلی بر اساس محیط پروژه می تواند تغییرات داشته باشد. الکتروپمپ کفکش به صورت پمپ کفکش تک فاز و پمپ کفکش سه فاز در جنس های مختلفی مانند چدن و استیل و آلومینیوم وجود دارد.وظیفه پمپ کف کش پمپاژ آب های تمیز و یا تخلیه آب های آلوده که املاحی مثل گل و لای، لجن های ته نشین شده، شن های ریز و پسمانده های کوچک دارند است. قیمت پمپ کف کش را آنلاین استعلام بگیرید. شرکت فیام ارائه دهنده انواع پمپ آب کف کش در برترین برندها میباشد.

نمایش 1–8 از 23 نتیجه

راهنمای خرید پمپ کف کش

قبل از خرید باید اطلاعاتی از نحوه ی استفاده و محل قرارگیری پمپ داشته باشید تا کارشناسان ما بتوانند بهترین پمپ با کاربرد موردنیاز را به شما ارائه دهند.

راهنمای خرید کفکش

نکات ضروری انتخاب پمپ کف کش

  1. اطمینان از میزان ولتاژ برق در زمینه راه اندازی پمپ کف کش و لجن کش بسیار مهم است.
  2. نیاز است که از نوع تک مرحله ای آن در چاه هایی که دارای قطر ۱۲ In هستند استفاده شود.
  3. در این محصولات برای خنک کردن دینام موتور از سیالی استفاده می شود که بسیار معتبر است.
  4. بررسی دقیق نمودار هد و دبی می تواند در انتخاب صحیح پمپ کف کش به شما کمک نماید.
  5. پیش از اجرای پمپ کف کش نیاز است که محل مشخص شده بر روی پمپ از آب پر شود.

نکاتی برای خرید کف کش

  • در حالت کلی پمپ کف کش در مدل های استیل و چدنی و برنزی طراحی شده اند،که نوع استیل آن کاربرد بیشتری دارد. ( این جنس سبب می شود که میزان خوردگی کمتر شود و به طور کلی اگر در پمپ کف کش از فلوتر استفاده شود با قطع و وصل کردن از خرابی ها جلوگیری می شود و از اینکه پروانه به صورت خشک کرد کند نیز جلوگیری می شود. )
  • قدرت موتور و همینطور میزان آبدهی از دسته مواردی است که در انتخاب پمپ کف کش باید رعایت شود.
  • قطر دهانه ورودی و خروجی بسیار مهم است.
  • همینطور دقت به جنس پمپ نیز بسیار مهم بوده و از نظر هزینه نیز باید ارزیابی های دقیقی صورت بگیرد. ( به عنوان مثال جنس چدنی این محصول ارزان تر و پر مصرف تر از نوع استیل هستند. )
  • در صورتی که نیاز باشد که در فضای عمیق تر با پمپاژ بالاتر از پمپ استفاده شود استفاده از پمپ کف کش چند مرحله ای می تواند گزینه خوبی باشد این محصول در چاه های عمیق نیز مورد استفاده قرار می گیرد.
برند جنس میزان آبدهی میزان ارتفاع
کفکش لوارا استیل – چدن ۸ تا ۲۵ ۷ تا ۲۰
کفکش پنتاکس استیل – چدن – پلاستیک ۵ تا ۲۴ ۴ تا ۱۹
کفکش سایر استیل ۴ تا ۳۰ ۵ تا ۱۱
کفکش پدرولا استیل ۹ تا ۲۱ ۶ تا

پمپ کف کش چاه عمیق

پمپ کف کش چاه عمیق با خارج کردن آب های آلوده که دارای گل و لای و لجن های ته نشین شده و همینطور شن های ریز هستند  کار پمپاژ را انجام می دهد. این پمپ ها در دو سبک آب از رو و آب از بغل هستند. از نظر ظاهری نیز به دو شکل پروانه نیمه باز و یا پروانه بسته هستند.

کاربرد پمپ کف کش

پمپ کف کش تک مرحله اغلب برای پمپاژ آب در مصارف خانگی بسیار مناسب است، این پمپ ها برای آبیاری های کوچک گزینه خوبی هستند و همینطور در زه کشی و پمپاژ نیز استفاده می شود. در صنایعی که از پمپاژ دوغاب استفاده می شود نیز می توان از این پمپ ها استفاده نمود. استفاده از پمپ کف کش برای تخلیه آب چاه و همینطور مخازن و کف استخرها نیز به نوبه خود بسیار عالی است در جدیدترین مدل از این محصول یک سری ویژگی ها دیده می شود که از آن می توان در فواره ها و تخلیه آب در ساختمان ها نیز استفاده نمود. از این محصول در آب های صنعتی و گلخانه ها و همینطور مزارع هم استفاده می شود پمپ کفکش در صنایع کاغذ و چوب نیز استفاده می شود و در چرم سازی ها نیز از این محصول به طور دقیق استفاده می شود. در جدیدترین مزارع پرورش ماهی از این محصول استفاده مهمی شده و به کیفیت نهایی کمک شایانی می کند. شایان ذکر است که تخلیه مایع های دارای هوا و گاز به کمک سیستم پمپ کف کش بسیار آسانتر است و همینطور تخلیه پساب های باران نیز در لیست وظایف این محصول قرار دارد.پمپ های اصل را از فیام موتور نمایندگی پمپ آب پنتاکس در ایران تهیه کنید.
کیفیت پمپ کف کش بستگی به نوع طراحی و مواد اولیه به کار رفته در آن دارد و بسیار مهم است که محصول انتخاب شده با محیط پروژه همخوانی بالایی داشته باشد تا از خسارات موجود جلوگیری شود.

پمپ کف کش را بهتر بشناسید!

پمپ کف کش که نام دیگر آن پمپ های EPS است از نظر ساختاری مانند پمپ های توربین عمودی طراحی شده است و در طراحی این محصول به طور کلی ساختار دقیق موتورهای الکتریکی رعایت شده است. در این محصول یک موتور الکتریکی وجود دارد که پمپ را به حرکت در می آورد و سبب می شود که انرژی جنبشی سیال به طور دقیقی افزایش داشته باشد. پمپ کف کش در واقع یک پمپ گریز از مرکز است و در آن شفت عمودی دیده می شود که فشار سیال خروجی را به چرخش پروانه مرتبط می داند.
آب بندی به کار رفته در پمپ کف کش به صورت مکانیکی بوده و این روال سبب می شود که از نفوذ آب به داخل بخش موتور جلوگیری شود، می دانیم که نفوذ آب به موتور سبب آسیب به موتور شده و عمر مفید دستگاه را کاهش می دهد.
پوسته و پمپ به طور کلی از آلیاژ آلومینیوم و پروانه طراحی شده است و درپوس این سری از پمپ ها اغلب از چدن داکتیل است. استفاده از فولاد ضد زنگ برای بخش شفت توانسته طول عمر پمپ کف کش را افزایش داد. همه ی پیچ های به کار در این محصول نیز فولادی بوده و ضد زنگ هستند مقاومت این پیچ ها در مقابل خوردگی بسیار زیاد است.در پمپ کف کش می توان بیش از یک پروانه استفادع کرد، در صورتی که بیش از یک پروانه در این محصول استفاده شود به آن پمپ کف کش چند مرحله ای گفته می شود که در واقع پره ها روی یک شفت قرار می گیرد و همینطور می تواند به صورت مجزا کار کند.