مقالات

پمپ کارواش خانگی

پمپ کارواش خانگی

کارواش خانگی دستگاه  شستشوی خانگی است که فشار آب را تا حد قابل توجهی بالا میبرد. از این دستگاه برای شستشو و پاک کردن جرم از انواع سطوح استفاده میشود.قیمت کارواش خانگی برا اساس فشار و دبی آب متفاوت است البته برند و کیفیت در قیمت پمپ کارواش تاثیر گذار است. این محصول یکی از متداول ترین دستگاه هایی است که در منازل و گاراژها برای ایجاد پاکیزگی استفاده می شود.

  • شستشوی انواع سطوح
  • شستشوی اتومبیل
  • شستشوی تاسیسات ساختمانی
  • شستشوی نمای ساختمان
  • شستشوی ماشین آلات صنعتی و ساختمانی
  • شسشوی کف استخر

پمپ کارواش خانگیپمپ کارواش خانگی LAVOR پمپ کارواش خانگی STREAM پمپ کارواش خانگی KARCHER

مزایای پمپ کارواش خانگی

  •  صرفه جویی در زمان
  • صرفه جویی در نیروی کار
  • صرفه جویی در مصرف آب تا ۷۰درصد
  • افزایش کیفیت شستشو
  • سهولت کاربرد
  • سهولت تنظیم فشار و دبی
  • سازگاری دستگاه واتر جت با محیط زیست
  • دارای تجهیزات جانبی متنوع

راهنمای خرید کارواش خانگی

میزان فشار آب خروجی از دیگر عوامل مؤثر و ارزشمند محسوب می شود. در نظر داشته باشید که فشار آب در بخش خروجی دستگاه از اهمیت بالایی برخوردار است و می بایست بر اساس محیط نظافت مناسب ترین مقدار برای آن انتخاب شود.

واحد اندازه گیری برای فشار خروجی بار اعلام شده است. یک مثال ساده برای این بخش ایت است که شما برای نظافت سطح خودرو که آغشته به شن و ماسه است نیاز به آب با فشار کمتری به نسبت سطوح چوب و روغنی خواهید داشت. دبی آب از دیگر عوامل مهم در انتخاب کارواش خانگی است که اغلب نادیده گرفته می شود علت آن هم عدم اطلاع دقیق از تعریف و وظیفه اصلی کارواش خانگی است.
این واحد به طور کلی نشان دهنده مقدار حجم آب خروجی و ورودی دستگاه است و بر اساس لیتر بر دقیقه مورد ارزیابی قرار می گیرد.

پمپ کارواش خانگیاینکه میزان فشار آب مناسب برای کاربردهای مختلف کدام است بسیار مهم است. در صورتی که بتوانید چه میزان آب نیاز است که نظافت در وضعیت درست پیش برود می تواند در انتخاب کارواش خانگی به شما کمک نماید. از یاد نبرید که برای خرید یک دستگاه کارواش خانگی با فشار ب بیشتر هزینه بیشتری به نسبت یک دستگاه با فشار آب کمتری می بایست پرداخت نمایید و نوع سطوح در این زمینه اهمیت زیادی دارد.
ما چندین مورد را برای شما مثال می زنیم.

شما برای شستشوی دوچرخه و خودرو می توانید از کارواش خانگی بین ۱۰۰ الی ۱۶۰ بار استفاده نمایید و همه موارد در این زمینه می تواند مناسب باشد اما این در حالی است که برای حیاط و پارکینگ و همینطور مسیرهای ورودی استفاده از کارواش خانگی با بار ۱۰۰ الی ۱۲۰ گزینه مناسبی نبوده و شستشو در وضعیت خوبی صورت نمی گیرد این در حالی است که از ۱۲۰ بار الی ۱۶۰ بار انتخاب های خوبی محسوب می شود.

در صورتی که بخواهید برای لکه بری رنگ و یا نظافت آسفالت اطراف خانه در کارواش خانگی استفاده کنید به طور کلی موارد ۱۰۰ الی ۱۴۰ بار گزینه های خوبی نیستند و از ۱۴۰ بار به بالا می تواند نتیجه درستی به همراه داشته باشد بنابراین شناسایی سطوح مورد نظر در انتخاب کارواش خانگی از اهمیت زیادی برخوردار است و گاهاً عدم توجه به این بخش سبب می شود که علاوه بر نتیجه نامناسب هزینه های اضافی نیز برای شما لحاظ شود.

 

میزان مورد نیاز جریان آب برای پمپ کارواش

دبی مورد نیاز در کارواش خانگی از موضوعات مهمی است که جا دارد کمی دقیق تر ارزیابی شود. اساساً هر میزان که آب خروجی از نازل در یک دقیقه بیشتر صورت بگیرد سبب می شود که نظافت در وضعیت سریعتری پیش برود. اینطور که مشخص است که دبی خروجی هر میزان که بزرگتر باشد نظافت در فضایی سریعتر صورت می گیرد و میزان آب بیشتری برای برطرف کردن میزان آلودگی لحاظ می شود.

اساس کار کارواش خانگی ، فشار و دبی آب است و در صورتی که یکی از دو مورد نامناسب باشد سبب می شود که سرعت نظافت نیز تا حد زیادی کاهش داشته باشد بنابراین دبی خروجی آب به اندازه فشار آب از اهمیت برخوردار است و نباید نادیده گرفته شود. بسیاری از افراد در خرید کارواش خانگی به مواردی مانند دبی و یا میزان خروجی آب دقت نمی کنند در نهایت اصول کار این محصول را زیر سوال می برد. شایان ذکر است که جریان آب در این محصولات و همینطور محیط پروژه به نوبه خود می تواند در نتیجه نهایی بسیار مهم باشد.

معرفی کارواش خانگی

کارواش خانگیاصل کار کارواش خانگی به این صورت است که در ابتدا موتور با فشار بالا آب را از طریق حفره های موجود ( نازل) به بیرون هدایت می کند. در نظر داشته باشید که این روند سبب می شود که آب مورد نظر بر روی سطح مورد نظر پاشیده شود و وجود فشار بالای کارواش خانگی سبب می شود که سطح مورد نظر تمیز شود. تمیزی اغلب بر اساس جرم و میزان آلودگی دسته بندی می شود. . در ارزیابی های صورت گرفته کارواش خانگی یک ابزار پر قدرت بوده که می تواند در صنایع مختلف ارزیابی شود.

این محصول بسیار ساده طراحی شده است و کاربردی آسان آن سبب شده است که در بازار مصرف خانگی رتبه خوبی داشته باشد.  اگر بخواهید کاربرد اصلی کارواش خانگی را اعلام کنیم می تواند عملیات شستشو و همینطور نظافت سطوح آلودگی را تعریف خوبی دانست. این محصول در اندازه های متنوعی طراحی می شود و به سه دسته کوچک و متوسط و بزرگ تقسیم می شود

انواع کارواش خانگی

کارواش خانگی کوچک از نظر ابعاد کوچک است و به طبع دارای کاربری بسیار آسان تری است. اینطور که مشخص است این محصول به منظور شستشو درب حیاط خانه و همینطور حیاط و ماشین استفاده می شود. این محصول از نظر قدرت در کمترین وضعیت خود قرار گرفته است و به طور کلی رنج ۱۰۰ بار برای این کارواش اعلام شده است. یکی از مزیت های مهمی که برای این کارواش مدنظر قرار می گیرد سهولت در جابجایی است. این محصول برای نصب مشکلی نداشته و در محل های مختلف استفاده می شود

مورد بعدی کارواش متوسط است. این سری از کارواش ها به طور کلی در وضعیت ۱۳۰ بار قدرت طراحی شده است و برای شستشوی نمای ساختمان و همینطور نرده ها استفاده می شود از این محصول در صنایع مشخصی نیز استفاده می شود کارواش حرفه ای و بزرگ اغلب دارای حداقل ۱۶۰ بار خروجی فشار آب است این محصول در عملیات رنگ برداری و همینطور جرم گیری گزینه خوبی است و کاربرد آن بیشتر در صنعت دیده می شود. در مجموع مهمترین مزایای استفاده از کارواش خانگی است که صرفه جویی در زمان صورت می گیرد، سبب می شود که نیاز به نیروی انسانی کار به حداقل برسد و همینطور در مصرف آب نیز صرفه جویی اعلام می شود.